ilmainen toimitus jos tilauksesi yli 500€

Toimitus & Palauttaa

TILAUSVAHVISTUS
Vastaanotettuamme tilaksenne lähetämme teille tilausvahvistuksen sähköpostillä, jotka on hyvä säästää siihen asti kunnes tilaus on saapunut. On ensiarvoisen tärkeää että ilmoitetut yhteystiedot ovat oikeita jotta vahvistukset tulevat perille.

ASIAKASTIETOJEN TALLENNUS
Tilaajan tiedot tallennetaan Lohjan Antennipalvelu asiakasrekisteriin. Rekisteröitymättömän asiakkaan tilatessa palvelusta, rekisteröidään hänelle käyttäjätili automaattisesti. Tilaamalla palvelusta, asiakas on lukenut ja hyväksynyt palvelun rekisteriselosteen. Tilaamalla palvelusta asiakas rekisteröidään Lohjan Antennipalvelu;n palvelun asiakkaaksi

TOIMITUSTAVAT
Käytämme lähetysten toimittamiseen PostNord.
1) Kun tilaus on maksettu ja vahvistettu, näet arvioidun toimitusajan ja toimituskulut tilausvahvistussivullasi. Saat myös tilausvahvistusviestin, jossa kerrotaan tilauksesi arvioitu käsittelyaika.
2) Tilauksen käsittely varastossa voi kestää 1-3 päivää. Saat viestin, kun tilaus on lähetetty.
3) Saat ilmoituksen lähetyksen lähdettyä, jossa ilmoitetaan kunkin paketin arvioitu toimitusaika. Toimitamme myös seurantanumeron sinulle, kun se on valmis. Voit tarkastella tätä arvioitua toimitusaikaa tilaushistoriasi kunkin paketin yhteydessä samasta näkymästä.
4) Useimmissa tapauksissa tilaus toimitetaan arvioidun toimitusajan kuluessa. Todellinen toimituspäivä voi kuitenkin muuttua lentojärjestelyjen, sääolosuhteiden ja muiden ulkoisten tekijöiden vaikutuksesta. Katso seurantatiedot saadaksesi ajankohtaisen tiedon toimituspäivästä.
Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Toimitukseen liittyvät ongelma
Jos pakettiasi ei ole toimitettu, tai seuranta näyttää paketin olevan toimitettu, mutta et ole saanut sitä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi ja 90 päivän kuluessa tilauspäivästä.

TOIMITUSKULUT
Maksamme kaikki postituskulut yli 500 euron tilauksista. Toimitamme myös alle 500 euron tilaukset, näihin tilauksiin lisäämme postituskulut.

MYYNTIALUE
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.

TOIMITUSAIKA
Tilaukset pyritään toimittamaan PostNord tilauspäivänä (ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset) tai 3-5 seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

VIALLISEN TUOTTEEN PALAUTUS
Mikäli tuote tai lähetys on virheellinen, ota aina ensin yhteys asiakaspalveluumme ja sovi mahdollisesta palautuksesta.
Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

TOIMITUKSESSA RIKKOUTUNEET LÄHETYKSET
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

REKLAMAATIOT
Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Jos toimituksessa tai tuotteessa on kuitenkin vikaa niin pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mikäli tuote tai lähetys on virheellinen, ota aina ensin yhteys asiakaspalveluumme ja sovi mahdollisesta palautuksesta. Viallisiksi todetut tuotteet palautetaan kuljetajan kautta.

Kategoriat

Valmistajat